سلام دوستان خوبید؟ چند روزیه نت ندارم، با هزار ضرب و زور گیر آوردم... عذر تأخیر.. :) الآنم باxa0گوشی دارم پست میذارم! xa0دعا کنین اوضاع نتم درست شه بتونم پست بذارمxa0 مرسی از حضور گرمتون... هوشتون مثل شرلوک، اخلاقتون مثل جان! :)))...