
- نباید تو بیمارستان باشی؟- من توی بیمارستانم. اینجا رستورانشه.- واقعاً؟- به عقیده ی من آره. بفرما بشین.- ممنون- داشتم در موردت فکر میکردم- منم در مورد تو فکر میکردم- واقعاً؟... میخوام اپلدور رو ببینم. جایی که اون همه پرونده و راز رو نگه میداری،...چیزایی که از همه داری.. من میخوام دعوتم کنی...- چرا ...
ادامه مطلب